lifeasmatildaa.blogg.se

Onsdag

Publicerad 2013-07-24 17:16:44 i VARDAG,

Sola Sola Sola
 Ritade The Fooo i Sanden :))
På cykeln!;)
 
 
För Några dagar sen hittade jag min Cola med mitt namn på! :D
 
Kolla båten den var lite annorlunda!
 
 
Dom sista tre bilderna ser ni min packning och det är för att imorgon bitti ska jag och mamma åka till Färilla och det ska bli super duper kul! jag har skrivit lite inlägg så ni kommer få uppdatering! Det kommer också upp en video varje dag var jag ggör och det kommr upp på min videofyme och här samt på youtube och det kommer bli telefon filmat! min packning + Prat finns på min Youtube kanal så skicka gärna in där!
 
Kram Matilda:)
 
 
Uppdaterimg på Instagram och Twitter kommer också!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela