lifeasmatildaa.blogg.se

★Halloj★

Publicerad 2013-07-04 22:13:33 i Allmänt,

Idag så var jag på kurs med Glenn först och det gick ju super bra! :) och sen så hämtade jag och mamma Fanny hoa henne och så åkte vi hem till mig och då typ snackade vi lite och så åt vi mat men sen så åkte vi hem till henne och så åt vi middag och nu sitter vi och kollar film och snart så ska vi göra Ansiktsmask och det ska bli kul men aa vi får se vad jag gör imorgon så hörs vi då! Bloggar mer imorn så får ni mer bilder imorgon!

// Matilda ;)<3

En sak till The Fooo's nya låt Link up har kommit upp på Youtube och den är jätte bra! Så jag tycker att ni ska kolla på den! Men aa nu ska jag fortsätta kolla på film och kan inte lägga ut några bilder för att jag har jätte dåligt internet men det kommer imorgon lovar! ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela