lifeasmatildaa.blogg.se

Lista Över 2013

Publicerad 2013-12-29 10:37:17 i Vardag,

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Jag gick på massor av Konserter, blev förälskad i The Fooo, och träffade Kändisar.

Höll du några av dina nyårslöften? 
Haha hade inga men ska skaffa några iår!


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej hoppas inga blir det nästa år! 

Dog någon som stod dig nära?

Som tur var nej!

Vilka länder besökte du?

Har bara stannat i Svergie hela året...


Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014? 


Nej året har varit både bra och grymt!

 

Vilket/vilka datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?

14 December blev kär!

Största misstaget? 
.Att bråka...

Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Har typ inte varit sjuk dettta år.

Bästa köpet/köpen?
Min nnya väska från Åhlens och min Vs samt min Hollister Body Mist

Vad spenderade du mest pengar på? 
Mat och shopping Love Food!

Gjorde någonting dig riktigt glad? 
När min bästa vän kom tillbaka.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013? 
What does the fox say, Am I wrong, Wake me up, Uncover, Sergels Torg,   

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare vet inte varför men bara varit så..

Vad önskar du att du gjort mer?

Pluggat mer...


Vad önskar du att du gjort mindre?

Bråkat och stökat..


Blev du kär i år? 
Aaa 

Favoritprogram på TV?
Desparate Housewives, Orange is the new black, Paradise Hotel


Bästa boken du läste i år? 

Hatar att läsa så ingen...


Största musikaliska upptäckten?
The Fooo och Albin Palmgren dom är grymma!

Vad gjorde du på din födelsedag?
  Var med min familij!


Vad fick dig att må bra? 
 Mina Vänner och min Pojkvän och familijen självklart

Planer för 2014?
Ha ett grymt år med massor va vänner och bara ha det grymt kul! Det ska bli mitt år!

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela