lifeasmatildaa.blogg.se

Det var ett tag sen..

Publicerad 2013-12-29 10:20:47 i Vardag,

Aaa det var ett tag sen jag bloggade men jag jag ska försöka fortsätta eller hur man nu säger, så här kommmer det gå till på bloggen:
- Jag kommer blogga när jag kan och har lust
- Jag kommer inte blogga varje dag men ska försöka och då menar jag när skolan börjar.
- Just nu så sitter jag i Östersund och gör detta inlägget, komer vara här tills Söndagen den 5 Januari 2014
 
Det kommer snart ett till inlägg om året så håll ut! 
 
Men nu tänkte jag berätta om vad jag fick i julklapp har inte allt här men ska försöka så när jag kommer hem så tar jag kort på allt så ni får se! 
- Fick ett The Body Shop kit i lukten Strawberry,
- Fick ett bar asssköna tofflor avmin bror som man värmer i mikron det heter Slippies Boots och mina är röda.
- Fick smink från Fit me Kollektionen av Mamma och Pappa.
- Fick Pengar va dom också.
- Fick ett presentkort på Make Up Store av min Moster.
- Fick ett Presentkort på Åhlens av min Farfar.
Sen fick jag massor mer men bilder på def kommer!
 
Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela