lifeasmatildaa.blogg.se

DAGEN

Publicerad 2013-08-28 20:39:59 i VARDAG,

Idag så var jag i skolan som vanligt och vi hade idrott mitt favoritämne! :D så det var kul sen så åkte jag och Stella till Nacka Forum en snabbis vi skulle bara kolla på en grej! Men vi får se om jag köper den sen åkte vi in till stan och gick till Punkt Shop och kollade hittade en jätte fint tröja! Och den måste jag köpa! Sen gick vi till EF grejen som kommer i ett inlägg om vad det är! Och då jobbade jag jätte hårt så jag vann den lilla tävlingen asså en Glossybox!
Jag blev jätte glad! Såklart! (Video kommer) och nu sitter jag på bussen hem! Nu vet ni lite om min dag!
HOPPAS ATT NI HAFT EN BRA DAG!

Kram!

+ Ni måste testa! Tic Tac Strawberry Mix den är jätte god! :)
En gammal bild också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela